Home » News » Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗΣ

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗΣ

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗΣ

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗΣ Τα τελευταία χρόνια, στον τομέα των  καλλυντικών παρατηρούμε ολοένα και περισσότερο συστατικά που μοιάζουν περισσότερο με μια καλοφτιαγμένη και πλούσια φρουτοσαλάτα .Οι περιγραφές τους μπορεί να μοιάζουν περισσότερο με τρόφιμο παρά με ένα φίλτρο ομορφιάς. Αυτό δεν χαρακτηρίζεται ως ένα τυχαίο γεγονός αλλά από την γνώση χιλιάδων ετών που επιστημονικά πλέον έχει αποδειχτεί ότι η φύση έχει την καλύτερη και πιο αποδοτική επίδραση  σε όλα τα συστήματα του οργανισμού απ’ότι η χημεία.Έτσι λοιπόν πλέον συναντάμε προϊόντα αντιγήρανσης σε οποιαδήποτε μορφή τους που περιέχουν αποκλειστικά φυτικά συστατικά που είναι απολύτως ανεκτά από το δέρμα και προσφέρουν αβίαστα μεγάλα οφέλη χωρίς να βλάπτουν αθροιστικά τον οργανισμό.  Ο ο AdamFriedman, M.D., διευθυντής του Δερματολογική ερευνητικού κέντρου AlbertEinsteinCollegeofMedicine στη Νέα Υόρκη επισημαίνει ότι ο ιδανικότερος τρόπος για να περιορίσουμε την διαδικασία της γήρανσης είναι η σωστή και ποιοτική διατροφή που δρα από μέσα προς τα έξω και η χρήση φυσικών μόνο σκευασμάτων που υποβοηθούν και δρουν ως προστασία στο δέρμα. Επίσης προχωράει πέρα από την απλή υγιεινή διατροφή και με την νέα ερευνά του έχει εντοπίσει συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην πρόληψη βλάβης από περιβαλλοντολογικούς παράγοντες, ενυδατώνουν την επιδερμίδα και κρατούν την κυτταρική λειτουργία του δέρματος σωστή.

Ταυτόχρονα υποστηρίζει ότι κάνοντας ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής με σκοπό την αντιγήρανση έχουμε πολλαπλά οφέλη γιατί εκτός από μια καλή ,φωτεινή και υγειή επιδερμίδα  συμβάλουμε στην δημιουργία μαχητών κατά του καρκίνου ,των καρδιοπαθειών και του ζαχαρώδη διαβήτη καθώς και διατηρούμε πάντα σε φυσιολογικά επίπεδα το σωματικό βάρος απλά και αβίαστα.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΓΗΡΑΣ

ΒΙΤΑΜΊΝΗΣC – Ένα πορτοκάλι για πρωινό ,κίτρινη πιπεριά  ,μπρόκολο, φράουλες , Εσπεριδοειδή, κόκκινη πιπεριά, ντομάτες, λάχανο και πεπόνι είναι καλές πηγές.Δοκιμάστε βατόμουρα, σμέουρα, τα βακκίνια και ρόδι — πέρα από βιταμίνη C, περιέχουν ελλαγικό οξύ, το οποίο μπορεί να αντιμετωπίσει τα επιβλαβή αποτελέσματα των UVακτίνων.Σημαντικό όφελος έχει τον να ενισχύεται ο οργανισμός με φυσικά συμπληρώματα  προκειμένου να προσλαμβάνεται η απαιτούμενη ημερήσια πόσότητα σε vitc.

ωμέγα-3 —σολομός και ο τόνος (μακρύπτερο), σκουμπρί, ρέγγα, σαρδέλα και πέστροφα λίμνης.  Επίσης ενισχύουμε με συμπληρώματα που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα γιατί συμβάλουν στο σύνολο της υγείας του οργανισμού.

ΑΠΑΧΕΣ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ- Πουλερικά χωρίς πέτσα, ασπράδια αυγών και  ψάρια  όπως και η σόγια είναι καλές επιλογές άπαχων πρωτεΐνων.

 

ΜΕΤΤΑΛΑ- ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΊΑ

Ξηροί καρποί

Οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι εξαίρετες πηγές μεταλλικών ιχνοστοιχείων, κυρίως τα καρύδια, που παρότι έχουν υψηλή θερμιδική αξία, είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, χαλκό και σελήνιο, που έχουν αντιοξειδωτικές και κατ’ επέκταση αντιγηραντικές ιδιότητες.

Παράλληλα, τα καρύδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά. Στην πραγματικότητα, το 1/4 ενός φλιτζανιού καρύδια περιέχει 2,3 γραμμάρια ωμέγα -3 λιπαρά (που είναι το 91% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης) και μόλις 163 θερμίδες. Τα καρύδια είναι επίσης πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία προάγουν την καλή λειτουργία της καρδιάς.

Προτεινόμενη κατανάλωση: Περίπου 10-15 ανάλατους ξηρούς καρπούς κάθε μέρα.

ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ:

Μούρα

Το μούρο acai, τα βατόμουρα και οι φράουλες περιέχουν τα πολύ ισχυρά θρεπτικά συστατικά που ονομάζονται φλαβονοειδή. Τα φλαβονοειδήαποτελεούν αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην άμυνα του οργανισμού ενάντια στα επακόλουθα της γήρανσης και έχουν αντικαρκινική και αντιγηραντική δράση.

Πράσινα λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά είναι πλούσια σε Βιταμίνες Β, οι οποίες βοηθάνε στην αντιγήρανση. Το μπρόκολο, το σπανάκι και το λάχανο θεωρούνται σούπερ τροφές καθώς που περιέχουν φυτικές ίνες, ασβέστιο και βιταμίνη Ε.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει υψηλές συγκεντρώσεις σε πολυφαινόλες, γνωστές ως κατεχίνες. Οι ενώσεις αυτές λειτουργούν στο σώμα μας και σε συνδυασμό με την καφεΐνη μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση του ρυθμού καύσης θερμίδων κατά 4%.

Αν κάποιος προσπαθεί να χάσει βάρος μπορεί να καταναλώνει έως τρία φλιτζάνια την ημέρα. Το πράσινο τσάι συμβάλλει επίσης στην καταπολέμηση ασθενειών όπως ο καρκίνος, τα καρδιακά νοσήματα και η υψηλή χοληστερόλη.

Σκόρδο

Τα οφέλη του σκόρδου για την υγεία έχουν αναγνωριστεί εδώ και αιώνες. Το σκόρδο βοηθάει επίσης στη μείωση της πίεσης του αίματος και της χοληστερόλης. Παράλληλα απομακρύνει τα βαρέα μέταλλα από το σώμα, προλαμβάνει τον καρκίνο και ενεργεί ως

 

αντιμυκητιακό και αντιγηραντικό. Περιέχει επίσης βιταμίνες Α, Β και C, σελήνιο, ιώδιο, κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο.

Σολωμός

Ο σολωμός αποτελεί θαυμάσια πηγή πρωτεΐνης, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος σας. Επιπλέον, αυτό το πολύ νόστιμο ψάρι είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά αντιγήρανσης όπως οι βιταμίνες D και Ε.  Ο σολωμός είναι επίσης μια καλή πηγή των ωμέγα-3 λιπαρών, οποία συμβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς, μπορούν να βελτιώσουν την εμφάνιση και την αίσθηση της επιδερμίδας και να μειώσουν τις λεπτές γραμμές.

Γιαούρτι

Χαμηλό σε θερμίδες, πλούσιο σε πρωτεΐνες και γεμάτο με φιλικά βακτήρια που προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος, το γιαούρτι είναι απαραίτητο στην διατροφή μας. Αποτελεί επίσης μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου, ριβοφλαβίνης και βιταμίνης Β12. Αποφύγετε το γιαούρτι που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Ζυμαρικά ολικής αλέσεως και ρύζι

Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως και το μαύρο ρύζι είναι εξαίρετη πηγή σύνθετων υδατανθράκων, πλούσια σε ίνες και με διπλάσια ποσότητα σιδήρου από ό,τι τα συνηθισμένα ζυμαρικά.

Νερό

Το σώμα μας χρειάζεται ενυδάτωση. Χωρίς την απαραίτητη κατανάλωση νερού, δυσκολεύει η διαδικασία πέψης, ο οργανισμός «πέφτει» σε λήθαργο και  υπάρχει μια γενική αίσθηση «αδιαθεσίας». Σε κάθε περίπτωση, το νερό προσφέρει υγρασία στο δέρμα μας από μέσα προς τα έξω. Η κατανάλωση τουλάχιστον 1,5 λίτρου νερού κάθε μέρα (ανάλογα τον άνθρωπο) είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της ελαστικότητας και της ευλυγισίας.

Μέλι

Το μέλι περιέχει βιταμίνες Β6, C, θειαμίνη, νιασίνη και ασβέστιο και είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Προκαταρκτικές έρευνες έδειξαν επίσης ότι το μέλι βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους ενώ βοηθά την μνήμη.

Τηρήστε λοιπόν έναν φυσικό τρόπο διαστροφής …..εμπλουτίστε με φυσικά συμπληρώματα το ημερήσιο διαιτολόγιο σας και πολεμήστε τον χρόνο και τις ασθένειες

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *